Integracje dostępne w ErpBox - wsparcie dla e-sprzedawców
Trudno dziś sobie wyobrazić codzienność bez zakupów w sieci. Zapewniają one niebywałą wygodę oraz oszczędność czasu. Są szczególnie przydatne w chwili, gdy następuje potrzeba dostarczenia do domu czegoś ciężkiego (meble, duże zamówienie ze sklepu z artykułami dla zwierząt, wyposażenie domu, ogrodu itp.).
Warto także wspomnieć o wygodzie, którą zapewniają paczkomaty (do nich także da się zamówić produkt o dużej wadze). Przesyłkę odebrać można w chwili, którą wybierzemy, przez całą dobę, bez konieczności oczekiwania na kuriera lub poszukiwania punktów odbioru.
Integracja ErpBox - wsparciem dla e - sprzedawców
ErpBox to platforma e - commerce zapewniająca możliwość integracji sklepu internetowego z hurtowniami, sklepami, platformami. Ma naprawdę wiele zalet - zapewnia użytkownikom kompleksową obsługę, wspiera podczas wykonywania codziennych obowiązków.
Co e -sprzedawcy daje ErpBox?
-
możliwość przetestowania funkcjonalności program. Na sprawdzenie jest dużo czasu - aż 21 dni!,
-
prostotę w grupowaniu danych: wszystkie informacje związane z obsługą klienta znajdują się w jednym miejscu, są łatwe do odszukania,
-
oszczędność czasu poświęconego obsłudze zamówień, kontaktami z dostawcami - jest on obniżony do minimum,
-
możliwość nadzorowania, sprawdzania procesów związanych kompletowaniem zamówień.
Na wybór ErpBox decyduje się coraz więcej sprzedawców. Dzięki programowi zapewniają sobie spokój oraz różnego rodzaju oszczędności: czasowe oraz pieniężne. Pomaga także w kontroli pracy, stanów magazynowych, zmniejsza także ryzyko popełniania błędów - więcej można o tym przeczytać na stronie systemu: https://www.erpbox.pl/.
Czy korzystanie z ErpBox ma wpływ na sukces przedsiębiorstwa?
Korzystanie z ErpBox się opłaca! Wybór tej platformy e- commerce pozwala na długofalowy sukces firmy, która podjęła decyzję o integracji z programem. Na wspomnienie zasługuje fakt, że dzięki kompleksowej obsłudze budowane są pozytywne skojarzenia związane z firmą. ErpBox zapewniając oszczędności przyczynia się do wzrostu przychodów. Zwiększeniu ulega także popularność oraz częstotliwość wyboru artykułów i usług proponowanych przez przedsiębiorstwo.