Dlaczego warto korzystać z usług agencji SEO, gdy chcemy wypozycjonować stronę internetową?
Bez względu na to, w jakiej działamy branży i czym zajmuje się nasza marka, stworzenie strony internetowej zawsze będzie dobrym pomysłem. Własna witryna nie tylko umożliwia dzielenie się podstawowymi informacjami o zakresie działalności czy efektami różnych projektów, lecz także ułatwia kontaktowanie się z klientami i budowanie z nimi więzi. Ponadto może być pewnego rodzaju wizytówką, która pomoże w tworzeniu wizerunku solidnej i godnej zaufania firmy. Przy kreowaniu strony internetowej warto pamiętać o jej pozycjonowaniu. Prawidłowo wypozycjonowana witryna będzie pojawiać się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu potencjalnym odbiorcom i klientom będzie łatwiej na nią trafić.
Na czym polega pozycjonowanie?
Pozycjonowanie polega na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Jego celem jest zwiększenie widoczności portali w internecie, tak aby pojawiały się na wysokich miejscach podczas wyszukiwania przez użytkowników danych fraz kluczowych. Co ważne, pozycjonowanie nie jest jednorazowym działaniem, a procesem składającym się z szeregu zadań. Na wspomniany proces składają się między innymi takie czynności, jak:
- dobranie słów kluczowych (mogą pomóc w tym specjalne narzędzia, na przykład Google AdWords Keyword Planner),
- content marketing, czyli tworzenie unikalnych i interesujących treści,
- budowanie linkowania, zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego,
- zadbanie o techniczną poprawność strony.
Powyższe zadania nie muszą zostać uznane za skomplikowane, ale jeśli nie mamy doświadczenia w tym zakresie, mogą pojawić się trudności ze skutecznym i regularnym działaniem. Szczególnie na początku warto skorzystać z pomocy specjalisty, który nakieruje nas na właściwą drogę. Warto też zauważyć, że agencje SEO zajmują się wykonywaniem audytu SEO, który przydaje się, gdy dana strona istnieje od jakiegoś czasu, a nie notuje dużego ruchu, i pomaga znaleźć rozwiązanie.
Jak wybrać agencję SEO?
Szukając odpowiedniej dla siebie agencji SEO, musimy zwrócić uwagę na kilka czynników. Nie decydujmy się na współpracę tylko dlatego, że jakaś oferta jest tania. Przede wszystkim przeanalizujmy najpierw umowę. Powinna być ona czytelnie i przejrzyście skonstruowana, nie może budzić żadnych wątpliwości. Ważne, aby zawarto w niej jasne warunki odnośnie do zakończenia współpracy. Unikajmy podpisywania umów, które nie przewidują możliwości wcześniejszego jej zakończenia i wiążą się wyłącznie z długim okresem współpracy.
W następnej kolejności zapoznajmy się z profilem działalności agencji. Warto wybrać taką, która ma doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych związanych z naszą branżą. Przyjrzyjmy się także, jakie dokładnie działania oferują specjaliści, którym chcielibyśmy powierzyć naszą stronę. Solidna agencja na początku proponuje szczegółowy audyt SEO, czyli analizę witryny, mającą na celu wskazanie błędów, i przeprowadza z potencjalnymi klientami wyczerpujący wywiad, aby na jego podstawie stworzyć dopasowaną strategię. Zrezygnujmy z agencji, która bez wywiadu i zapoznania się z naszym obszarem działań przedstawia nam na przykład listę słów kluczowych.
Nie bez znaczenia jest również sposób komunikacji agencji z klientami. Profesjonalni specjaliści dbają o regularny kontakt, klarowność wypowiedzi i szybkie odpowiadanie na wiadomości, nie unikają też trudnych pytań i po prostu służą pomocą, nie traktując klienta jak intruza. Podstawą skutecznej współpracy zawsze jest prawidłowa komunikacja.
Agencja SEO godna zaufania
Zobacz agencję SEO, która może pochwalić się dużym doświadczeniem i świetnymi opiniami! Poznańska Agencja SEO – Grupa iCEA istnieje na polskim rynku już od 2007 roku. Swoimi działaniami wychodzi poza granice naszego kraju i oferuje usługi również w USA i Indiach. Agencja zatrudnia ponad 300 specjalistów i zrealizowała około 7000 kampanii. W swojej działalności stawia przede wszystkim na kompleksowe rozwiązania, konsekwentne realizowanie założeń oraz ciągły rozwój.
iCEA wreszcie w IAB!
Warto podkreślić, że Grupa iCEA należy do stowarzyszenia IAB (Interactive Advertising Bureau), które zrzesza firmy działające w internecie i zajmujące się reklamą interaktywną. IAB szczyci się dwudziestoletnią działalnością, więc dołączenie do tak solidnej i trwałej organizacji bez wątpienia jest znaczącym wyróżnieniem dla Grupy iCEA.